2011-12-01

Godmorgon på er snyggingar!

Vaknade för sisådär 40 minuter sedan. Är som sagt tidigare ledig idag, riktigt skönt! Tog därför en välbehövlig sovmorgon för att ladda batterierna för ytterligare mattestudier. Ska även upp till hästen och mocka och fixa kraft och hö, hinner inte så mycket mer då jag ska vara i skolan vid 17 för öppet hus. Hoppas hoppas hoppas folk är intrsserade utav våra smycken! Sålde nyss tre budskapsarmband, ett av varje, till en underbar vän.
Tack Amanda!


Nu måste jag komma igång här känner jag.. Plugga står först på schemat för att sedan röra mig vidare till stallet. Kanske blir lite klent med uppdatering denna torsdag men ska göra mitt bästa, I promise! :)
LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0