2011-12-02

Hello sweethearts!

Ber om ursäkt för katastrofal uppdatering idag men har haft fullt upp från morgon till kväll. Startade min dag med matteprov i derivata 8:20, ultimata.. Sedan stod vi i centralhallen under lunchen och sålde våra budskapsarmband, fick 12 stycken sålda, woop! :)
Slutligen hade jag engelska listening test på sista lektionen. Gick väll helt ok!
Nu har jag satt pappa på lite arbete att starta igång min nya mobil. Det blev en vit Samsung Galaxy S2 tillslut, fräscht! Nu vet jag vad jag ska pyssla med denna fradagkväll haha. Nej men har ändå planerat en lugn hemmakväll då det inte händer speciellt mycket, så vad passar inte bättre än att upptäcka sin nya telefon!

Väntar just nu på middag. Serveras lax i ugn fradagen till ära, gott!
Slänger in ett lite mer innehållsriktinlägg så snart som möjligt.
Stay tuned!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa, asså jag tycker den var lite små söt! :)

2011-12-02 @ 19:16:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Stina

sv;Tack!



Fin blogg! :)

2011-12-04 @ 19:24:51
URL: http://stinamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0