FULLT ÖS MEDVETSLÖS!

Heej alla fina!

Ber om ursäkt för kass uppdatering idag men har haft fullt upp. Började skolan 8:20 för att sedan gå direkt från skolan till jobbet och jobba fram till 19:15 men nu är jag äntligen hemkommen!  Tog sin lilla tid men stötte på min gamla barnvakt som jag hade när jag var 6 år så satt och pratade med henne en stor del av hemfärden, ytterst trevligt :)
Hade förövrigt en riktigt härlig dag på jobbet, men nu är jag helt slut i knopp och kropp! Vill bara ta en varm dusch och lägga mig och sova. Måste egentligen plugga, men kommer knappt orka slå upp böckerna..
Överväger starkt att stanna hemma imorgon och ha en riktigt pluggdag. Känner verkligen att jag behöver det då jag på kvällen ska på julfirande med jobbet så kommer inte hinna plugga då heller, I will see!

Slänger in ett inlägg alldeles strax när jag har samlat lite inspiration till vad jag ska skriva om.

Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Härligt!! :D Ja, det har kommit ca 3-4 cm här :) Så nu börjar julkänslorna komma ;)



Kramar.

2011-12-07 @ 12:07:19
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0