MY FAIR BABY

Heey guys!

Är nyss hemkommen från stallet så tänkte slänga mig i duschen nu för att  sedan sätta igång med Nka pluggande, prov på tisdag gällande Miljö rätt intressant faktiskt då det är lätt att relatera till.
Idag arbetade jag och kossan uppe på ridvolten och både han och jag blev riktigt svettiga. Han skötte sig riktigt bra och efter lite arbete så kom han ned på tygeln. Han är föredetta travare så han är extra stel i ena sidan, men det går bara man vill! Han har även lite svårt med galoppen, men tro mig han kan trava jäkligt fort.. haha!
Fick spola av en redan dyngsur häst när jag kom tillbaka till stallet och sätta på honom hans mysiga helkropps fleecetäcke, lovely! Efter det fick han njuta av massa gott som väntade på honom i krubban.

Sitter och funderar lite på vad ni kan tänkas vilja läsa. Slänger in ett inlägg strax.
Stay tuned!


Gammal bild på mig och min ögonsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0