I´m back!

Hallå mina små kycklingar!

Har varit lite glest med uppdatering under helgen men har haft fullt upp.. I fredags var jag som sagt på bio och såg Breaking Dawn med några tjejkompisar. Sedan igår jobbade jag för att sedan åka direkt till en kompis och fira henne, sedan vidare hem till Carro där jag sov över, mys! Jobbade även idag så det var direkt från Carro till jobbet och efter jobbet vidare direkt till stallet och nu är jag äntligen hemma, puuuh!
Har så jäkla mycket skolarbeten som jag måste ta tag i. Måste bland annat skriva min UF loggbok som skulle in i fredags men som jag inte ännu hunnit göra, men det är nog lugnt.. '

Ska käka lite middag nu för att sedan ta tag i pluggandet men vi hörs senare! :)
PEACE

En bild på mig och min syster för en herrans massa år sen,
som dock inte har något med texten här ovan att göra haha! ;)

Kommentarer
Postat av: emelia

vafan har mamma satt på mig ?

2011-11-27 @ 21:35:50
URL: http://eeemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0