Mirakeloljan Moroccan Oil

Så här skriver dem på CHIC:s hemsida:

Det prisbelönta hårvårdsmärket Moroccan Oil har äntligen lanserats i Sverige. Produkterna är baserade på arganolja som är rik på vårdande antioxidanter och E-vitamin. Oljan är känd för sina positiva egenskaper på hår, hud och naglar har använts av kvinnor i Marocko i århundraden.
MoroccanOil har många kända fans som Amanda Seyfried, Fergie, Katy PerryJennifer Lopez, Lady Gaga, Nicole RichieRachel ZoeSalma Hayek, Rachel Zoe, Victoria Beckham och många fler.
Moroccanoil Light Treatment har samma egenskaper som originalprodukten, men är lättare i konsistensen och passar extra bra för fint och ljust hår.


Personligen måste jag säga att den här oljan är helt fabulous! Själv använder jag MoroccanOil Light Treatment då jag har typiskt skandinaviskt hår: tunt, blont, relativt livlöst, men den här oljan ger mitt hår den glans jag saknat lovely!

Ni måste testa, jag lovar ni kommer inte bli besvikna! :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0