MR X

Skulle ni fråga mina tjejkompisar vad jag har för killsmak skulle de förmodligen säga att han ännu inte existerar. Jag tror faktiskt inte själv jag riktigt vet vad jag har för killsmak... Ena sekunden tycker jag brunhåriga killar är galet snyggt för att andra sekunden föredra blondiner. Ena dagen ska dom vara långa och andra dagen korta. Ena dagen smala andra dagen tjocka. Nej men you get it..
Jag vet inte själv vad jag är ute efter. Och med detta sagt menar jag givetvis inte att allt ligger i utseendet. Även en kille som kanske inte passar in i den mall som man själv anser är snyggt så kan han bli attraktiv med en härlig personloighet. Är han omtänksam, generös, kärleksfull och har humor kan detta göra honom så mycket snyggare! Jag har sagt det förut och säger det igen, skönhet kommer ALLTID ALLTID ALLTID inifrån!

Jag är dock en rastlös själ som snabbt tröttnar på min omgivning om det inte händer något, om allt bara rullar på av samma gamla vana... Jag vill ha förändringar, inte endast vandra i samma spår år efter år.
Än sålänge har jag alltså inte funnit Mr Right, men förr eller senare så är jag säker på att han kommer att dyka upp. När jag minst anar det!

Bjuder på en liten sneakpeak av min blandade killsmak!
NOMNOMNOM..



Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv: okej :D allt bra annars? kram

2011-11-30 @ 21:03:53
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv: härligt!! jo de ska väl bli skönt :) vad pluggar du för ngt?



jo jag är prima :D

2011-11-30 @ 21:47:33
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv: de förstår jag då!! lyckospark till dig! de klarar du:)

2011-11-30 @ 22:05:20
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: mikael

Hej! Tack för inlägget. Känns som du beskrev mig i texten, you get it ;)

2011-12-01 @ 12:09:41
Postat av: Jennifer

gaah leo och orlando! :D♥

sv: intressant och bra blogg ni har! =)

2011-12-01 @ 18:27:17
URL: http://jenniferlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0