Seeegt!

Hii guys!

Sitter för tillfället i biblioteket och samlar information till vår engelska lektion som vi elever ska hålla. Ämnet är givetvis ekonimi och jag ska prata om planekonomi, exciting right..?
Åååh vill bara hem och mysa ner mig med en stor filt och en kopp té, alldeles för grått och trist ute för att känna lust för något just nu.. Varning för depp inlägg, men påverkas helt sjukt mycket av vädret. En utlandsresa nu till varmare breddgrader och jag är fulländad! ;)

Slutar 14:50 idag så efter skolan står det träning på schemat. Tänkte sticka till gymmet och köra igenom hela kroppen, skönt! Känner ett grovt behov av en endorfinkick för tillfället.
Bloggar mer när jag kommer hem så stay tuned! Kommer försöka slänga in ett inlägg med lite bilder från min egna lilla myshörna, mitt rum. Skulle gjort det igår men ibland går tiden alldeles för snabbt, så det6 får blir idag istället. 
Säg gärna till om det är något ni vill att jag tar upp i bloggen, skönhetstips, om mitt liv, tankar och funderingar, mode, jaah you name it!
Puss 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack va kul att du e med ) allt bra med dig?

har du kanske en bra fråga tillmin pojkväns frågestund på min blogg ?

Ställ gärna den här http://saandriiiee.blogg.se/2011/november/fraga-joakim.html#comment :) hade vart skoj.

2011-11-22 @ 20:16:30
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0