TAKING A BREAK

Hello fokes!

Sorry för lite taskig uppdatering men har suttit och pluggat matte sen jag kom hem runt 16:30.. Börjar få lite grepp om all denna derivata men är långt ifrån klar. Ger bara min överhättade hjärna en liten paus då jag tillslut kom på mig själv sitta och bara stirra på talen.
Imorgon är jag förrästen ledig, lyyx! Men sen på kvällen ska jag till skolan för öppet hus på Tibble för 96orna som ska börja gymnasiet till hösten. Jag kommer befinna mig där då vi i Budskapssmycken UF ska sälja våra armband, skoj! Undrar bara hur många som har kontanter med sig. De kommer ju dit för att se skolan och för närmare information om linjerna inte för att shoppa.. We will see, kul ska det bli iaf!

Tänkte slänga in de där efterfrågade inläggen om smink för killar och hur min drömkile ska se ut och vara alldeles strax.
LOVE


Me and my sistaaa i Budapest, vill tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0