The eyelashes you always dreamt of!

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg här i pausen av Affärsjuridik studierna.
Delar ju som sagt med mig utav mina bästa skönhetstips och här kommer ett av mina mest revolutionerande, nämligen trumvirvel... RevitaLash!

Har använt denna produkt i ett år snart och den är verkligen helt amazing. Kommer dock ihåg besvikelsen de två första månaderna när det inte hände någonting, trodde jag hade gjort universums sämsta affär.. Men sen plötsligt så fick dom världens spurt, ni vet precis som killar får under sommarlovet mellan nian och gymnasiet?
Så efter det så fortsatte dom bara att växa och nu använder jag aldrig mascara längre till vardags, endast då jag går ut, utan jag färgar dom lite då och då för att förstärka ögonen ytterligare. Att jag inte använder mascara medför ju i sin tur att jag slipper gnugga ögonen och slita på ögonfransarna på kvällarna vilket gör att dom skonas ännu mer= ännu längre och friskare fransar. Fancy!

Du hittar RevitaLash på bland annat Bubblerrom.se och Eleven.se





Kommentarer
Postat av: gabriella

hej hittade nyss till din blogg! fastnade direkt!

undrar om du har något tips för små finnar i pannan och hakan och så? :)

2011-11-20 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0