2011-12-14

Heey guys!

Kom hem ganska nyligen, åkte med mamma hem efter skolan och stannade bla. till på Willys och handlade lite mat. Ytterligare en värdelös dag idag i skolan. Matte 8:20-9:45 för att sedan ha 4 timmars håltimme fram till psykologin som började 13:45... Fine om man hade bott nära skolan då hade man ju kunnat gå hem men nu när man bor som man gör så är det ju helt meningslöst, hinner hem och direkt vända. Men fördröjde ändå denna låånga rast genom att gå runt och julhandla och fika med Carro, myys! Kan dock inte säga vad jag köpt då jag vet att min syster kikar in här titt som tätt ;)
Har precis slagit in alla presenter, kommer bli riktigt fina under granen!

Fick en fråga nyligen angående hur jag ändrar designen på mina rubriker. Om du menar rubrikerna som är ovanför varje inlägg så ändrar jag inte dom utan de ingår i den design jag har. Hoppas att det var tillräckligt med svar, annars får du hojta till! :)

Måste sätta mig och plugga NkA nu, har redovisning om kometer, meteoriter, meteorer och asteorider imorgon, woop!

PEACE OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0