GUESS YOU´VE HEARD ABOUT RICIN!

Många av er har förmodligen redan hört om Ricinolja som ska vara ett under för håret. Ricinolja finns att köpa på apoteket för omkring 40 kr. Oljan är egentligen till för laxerande bruk men då det upptäckts att det är en mirakelolja för håret har fler och fler testa och upptäckt häpnadsväckande resultat.
Håret som egentligen endast växer omkring 1 cm/månad har efter användning av ricinolja växt uppemot 10 cm!
Man masserar in oljan i hårbotten och drar sedan lite ut längst topparna, cirka 3 ggr/vecka. Sedan låter man den verka i 30 minuter för att efter det duscha ut den, var noga med att schamponera ordentligt och avsluta sedan som vanligt med balsam.

Jag har själv testa en kur av denna olja i slutet av sommaren och tyckte mest den var väldigt seg att arbeta ut i håret. Den var heller inte så stor så den räckte inte alltför länge. Köpte den omtalande Moroccan oil efter det vilket många Hollywood stjärnor använder, den är riktigt bra! Dock är den lite dyrare för plånboken än Ricinolja..

Funderar om jag kanske ska ge Ricinolja en ny chans nu när min Moroccan oil snart är slut.
Vad sägs om att jag tar en före och efter bild för att se skillnaden efter en månad? Hiss eller diss?



Kommentarer
Postat av: mmartinJin

http://tiny.cc/5hxhsw

2013-02-15 @ 07:48:20
URL: http://ow.ly/hI2ke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0