HAPPY CHRISTMAS EVERYBOOOODY!

Heeej alla fina!

Idag är det ju julafton, the most beautiful time of the year! Jag har förövrigt haft fullspäckat schema idag och därför har uppdateringen fått lida. Imorse efter frukosten var jag ute med mina småkusiner Elin och Jesper i cirka en timme för att sedan gå in och fixa mig. Efter det har det bara rullat in ännu fler släktingar och tillsammans har vi ätit lunch, tittat på Kalle Ankas Jul, tagit emot tomten som förövrigt hade med sig ytterligare en tomtenisse idag! Det var alltså två tomtar som besöka vår stuga. Dock var jag tvungen att krypa ned i soffan i köket med Elin då hon är livrädd för tomten, så där satt vi och myste när han besökte vår stora släkt haha! Sammanlagt så är vi 16 stycken varav 13 stycken sover här, fullt hus med andra ord men jag gillart! Vi har givetvis även öppnat paket och ätit julbord, så nu befinner jag mig i matkoma och sitter i soffan med Emelia och min söta kusin Elin, myspys!

Innebär det att man börjar bli vuxen om man nästan tycker det är roligare att ge bort presenter än att få? Hahha har nämligen nyligen fått en uppenbarelse att jag för varje år som går tycker det är roligare och roligare att ge julklappar, vuxenpoäng!
Idag fick jag i alla fall ett earcuff, en stor ring, svarta vaxade jeans med gulddragkedjor, stort smyckeskrin, ljusrosa Gripsholm lakan, pärlplatta frå gullungen Jesper, sjal, skål och 3000 kronor+ att vi ska beställa en konsultationstid för näsoperation till mig nu i dagarna! :D  Vet dock inte ännu om jag ska göra det på Akademikliniken eller Lidingökliniken, återstår att se. Förmodligen Akademi kliniken...  Jag önskade mig i princip bara pengar och en konsultationstid i julklapp så jag är super nöjd och glad! :)
Alla verkade även glada över de julklapparna de fick av mig, speciellt pappa som började gråta as usual när han fick min egengjorda fotobok haha! :P

Nej nu ska jag vara lite social här.
Btw så åker vi hem till Stockholm på tisdag så vi har några dagar kvar här. Kanske blir lite mellandagsrea shopping i Kungsmässan med familjen på måndag, we will see. Bästa köpcentrumet förövrigt, går inte att jämföra med något centrum i Stockholm. Jätte mysigt och har absolut alla butiker man kan tänka sig, me likeee!

Uppdaterar mer senare. Stay tuned!
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0