NKA REDOVISNING...

Hej på er! :)

Klockan är 15:45 och det är kolsvart ute, om ni inte redan har lagt märket till det vill säga ;) 
Kom nyss hem från skolan, hade en lektion där jag redovisade om kometer, meteorer osv.. Inte det mest intressanta jag jobbat men men, a girl gotta do what a girl gotta do. Jag uppfyllde iaf de flesta MVG kriterierna, några VG+ kriterier så jag är nöjd. Hon hade dock inte satt något samlat betyg ännu utan jag fick endast se mallen. Skönt att NkA bara är en 50 poängs kurs, så den slutar efter jul!

Ska kanske börja plugga psykologi nu, har prov imorgon och har inte riktigt satt igång ännu..
Uppdaterar mer senare, stay tuned!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0