ON THE ROAD AGAIN

Hello guys! Nu sitter jag återigen i bilen påväg hem till Stockholm. Sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag bländas av den starka solen, häärligt! Fick även ett önskemål om att göra lite fler vardagliga inlägg och givetvis ska jag lägga detta på minnet! Alltid uppskattat med konstruktiv kritik så man vet vad man ska göra bättre tills nästa gång, right? Sorry för lite opersonligt inlägg men bloggar från mobilen så kan tyvärr inte lägga in några bilder osv.. Trist det borde införas för Android mobiler, på Iphone går det ju.. Uppdaterar mer ordentligt när jag kommer hem och har en dator i närheten. Ska ha en riktig ompysslingskväll när jag kommer hem. Dusch, scrubb, rakning, insmorning osv, känner mig i behov av en uppfräschning! Ska förmodligen även slå en pling till Carro och höra med henne om hon kanske vill följa med till Täby imorgon för lite shopping. Känner mig lite sugen på ett par Hunter stövlar! Mina välanvända stövlar från Vagabond har nämligen snart gjort sitt, och i detta land med typ 300 regndagar på ett år känns det som ett rätt nödvändigt köp! Tänkte även slänga in en bild på den söta puderrosa tunikan jag fyndade på MQ igår så stay tuned. LOVE

Kommentarer
Postat av: daniella

sv: gud vad bra!

Ja, jag har också haft en alldeles utmärkt julhelg! :)

2011-12-27 @ 13:35:12
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0