TAKE A BREAK

Hello beauties!

Har pluggat psykologi nu i ungefär en och halvtimme och känner att min hjärna behöver ett tillfälligt avbrott från all fakta om humaniska perspektivet, kognitiva perspektivet och socialpsykologi. Ganska intressant om man sätter sig in i det, men ack så mycket text. Min stackars hjärna överhettar... Ska läsa igenom texten en gång till sen får det vara nog, Vet ju hur jag blir efter ett tag, börjar tänka på annat, blir rastlös, spring i benen, busa med kissen osv..

Tänkte även ha en liten "ta-hand-om-mig-själv" dag ikväll. Så ska slänga mig i duschen när jag har pluggat klart. Välbehövligt! Mitt hår har varit renare än vad det är just nu, om jag säger så.
Passar på att tacka er som faktiskt tar er tid att kommentera vissa inlägg. Alltid lika kul att få lite positiv respons, då får iaf jag ytterligare inspiration till att blogga. You´re the best!


Bjuder på en riktigt unfresh bild på mig och lillkillen från imorse. Jaaa duschen nästa...

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0