BRIDESMAIDS

Har nyss haft lite girls time med mamma och bara myst ner mig med täcke i soffan framför komedin Bridesmaids, och jotack det var en riktig komedi. Skrattade så jag dog!
Nu sitter jag här med ansiktsmask och ska strax krypa i säng. Imorgon ringer klockan 6:20 då jag börjar 8:00 med inventering, yeeeeay!
Var uppe i stallet tidigare under kvällen och där var det rejält med isbana, fick åka skridskor för att ta mig fram och vet inte hur många gånger jag höll på att ramla! På tal om att ramla, när jag gick från Emmi till Pressbyrån idag med gårdagens outfit och klackar, riktig walk of shame, tror ni inte jag ramlar då eller! Haaha helt i min ensamhet gick jag på gångvägen och vips så låg jag på marken, reste mig jäkligt fort och fortsatte gå som ingenting.. Men aaj så ont det gjorde!

Nu ska jag borsta tänderna och dyka i säng, I need some sleep!
OVER N´OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0