2011-12-12

Heej pojkar och flickor!

Vet att min uppdatering har varit sämst den senaste tiden men har haft fullt upp i skolan samtidigt som jag har jobbat, stallet osv.. Är rädd för att uppdateringen kommer vara lika kass iaf denna vecka ut, för till nästa vecka har jag bara en inlämningsuppgift sen är det jullooov! Skönt ska det även bli att komma bort ett tag, ska som sagt upp till Sälen först och sedan vidare till Göteborg för julfirande, myyys! Känner att jag behöver lite miljöombyte nu, tröttnar alldeles för snabbt, och nu har jag inte varit iväg sedan sommarlovet. Allra helst hade jag velat sticka iväg till ett varmt land, menmen har inget inplanerat för tillfället så just nu nöjer jag mig med lite skidåkning och sedan träffa stoora feta släkten i Gbg!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0