2011-12-22

Heejsan!

Har precis slagit in massa paket till imorgon då det är paketleken med släkten, skoj! Tradition vi har då alla ska köpa med sig tre paket var för cirka 25 kr/st. Detta innebär att det för vår familj blir 12 stycken småpaket. Sen tävlar man att få så många paket som möjligt den 23e, riktigt bra laddning inför julafton vill jag lova!
Ska faktiskt snart dra mig tillbaka. Upp tidigt för att åka ner till Göteborg. Usch känner inte för att sitta i bil i            6 timmar..
Btw, idag var inte skidåkningen på topp. Eller underlaget var riktigt bra, men det var typ storm så man kunde knappt ta sig upp på toppen då sikten var helt värdelös. Men det blev ändå ett par timmars åkande! Älskar att åka skidor, känner mig som en helt ny människa. Frisk luft, aktivitet, miljöombytet- Jag är fulländad!

Nej nu ska jag spana in lite andra bloggar.
Catch you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0