2011-12-29

Hola chicas!

Nyss hemkommen från jobbet och tänkte slänga i mig lite middag och sen bara lägga mig och slappa. Någon frivillig som vill massera mina fossingar, dom har ooont!
Klockan ringde 7:00 imorse så blev inte direkt någon härlig sovmorgon.. Jobbar även imorgon fast då 12:00-19:00 så får lite sovmorgon då iaf!
Sitter och funderar på när min syrra kommer hem haha. Hon skulle nämligen äta middag på en nyöppnad restaurang i Åkersberga centrum, och vad jag har hört så ska den vara rätt fräsch. Hmm undrar om den kanske är värd att besöka någongång i framtiden med tjejerna, we will see!

Nej nu ska jag lägga mig bekvämt i soffan med fötterna högt upp och ladda för morgondagen! Gick förresten riktigt bra idag på jobbet och vid översteg dagens budgetmål, good work!
Catch you later, som dom skulle sagt inne på Hollister! Haaha nej nu är jag övertrött, bästa jag avrundar detta inlägg.

LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0