FULLT ÖS MEDVETSLÖS!

Har haft fullt upp hela dagen, därför en kass uppdatering. Gick upp vid nio imorse och gjorde mig iordning och fixade lite här hemma samtidigt som mamma åkte iväg och hämtade min ögonsten som har varit på kattpensionat i en och en halv vecka. Såfort jag hörde dörren öppnas sprang jag för att möta min älskling, kalla mig knäpp, men enligt mig är han världens mest underbara katt haha! Vid 11:30 åkte jag in till Täby med Ellen. Fyndade en nyårsklänning från BikBok för 120 kronor på rean och även en glittrig topp för 100 kronor. Riktiga kap må jag säga!
Kul att träffa Ellen igen också, över en vecka sedan sist!<3
Efter visiten i Täby tittade jag in på MQ i Åkersberga för att hälsa på Carro, saknat henne massor. My BFF i vårt och torrt!
Sedan var det bara direkt hem och byta om och vidare upp till stallet. Underbart att få träffa min bebis igen efter över en veckas uppehåll då jag varit bortrest. Vi var ute och red osv så blev väll kvar i stallet i över 3 timmar, och sedan direkt vidare till Favvan för att hämta ut ett packet.
Finally I´m home och ska strax slänga mig i duschen. Ska jobba 9:20-19:00 imorgon så bör gå och lägga mig i någorlunda tid för att orka hela dagen. Jobbar även på fredag och på nyårsafton, men då stänger vi 16:00 så har gott om tid att åka hem och fixa mig inför kvällen, woop!
Sammanfattat kan man säga att dagen har bjudit på en heldel kära återseenden! :)

Ska läsa lite mejl och annat smått och gott nu. Uppdaterar mer snart!
LOVE

image description
You´re my love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0