LAMMET OCH GRISEN

På tisdagskvällen när jag kom upp till Sälen hade pappa bokat häst och släde till restaurangen Lammet och Grisen. Riktigt mysigt med fårskinnsplädar och brinnande facklor! Restaurangen vi besökte är även Sälens bästa och efter att ätit maten där förstod man direkt varför. Helt underbart gott och vi somnade alla mätta och belåtna!
Här nedan bjuder jag på lite bilderfrån kvällen.
Hope you like it!







Jag och min syster skojade och sa att vi skulle kissa i kors.
När vi stiger in på toaletten möts vi av detta haaha!
Me and my sistaaa do everything together!




Kommentarer
Postat av: amanda

veckans blogg?

gå in och kolla in mig blogg och kommentera! :)

du kanske blir veckans blogg, om du vill!



www.amandahafstroms.blog.se

2011-12-26 @ 01:09:28
URL: http://amandahafstroms.blogg.se/
Postat av: Emilia

gud vad fin blogg du har ! :)

kram

2011-12-26 @ 12:40:52
URL: http://nicoleemilias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0