STRESSIGT

Heey guys!

Nyss hemkommen från en snabbvisit i stallet. Hann endast med att mocka, fylla på med torv i boxen, fixa hö och kraft.. Men är ledig från jobbet i helgen så hoppas på fint väder så man kan ta sig ut på en mysig ridtur!
Nu måste jag slänga mig i duschen. Tänkte även hinna med lite nödvändigt småfix, bla. noppa ögonbryn, smörja in mig, ansiktsmask etc. Måste väll åka hemifrån runt 16 för att hinna i tid. Ska även hinna in i Täby centrum och köpa några grejer infÖr kvällen.

Uppdaterar givetvis när jag kommer hem. Tänkte då slänga in ett skönhetsinlägg, några önskemål? Samt även ge er en bildbomb från mitt hem då mamma har julpyntat så fint så! :)
Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0