TANKAR

Sitter nu i min ensamhet i rummet och väntar på att min syster ska komma hem. Känner egentligen inte för att göra någonting just nu, vill bara sova.. Fly in i drömmarnas värld och glömma allt som har med verkligheten att göra. Glömma all stress och press för att istället sväva iväg i njutning. Om man ska tro på reinkarnation, att man vandrar från existens till existens, beroende på ens handlingar och önskningar, då tycker jag definitivt att jag förtjänar att vakna upp som en Disney prinsessa.
Jag känner mig bara trött på omgivningen. Vill fly till en annan kontinent. Fly till värmen. Jag vill ha förändring. Flytta till Grekland och prova på det primitiva livet uppe i bergen bland turkost vatten, åsnor och blåa dörrar. Eller kanske flytta till USA och testa det berömda jetset livet, det hade varit nått..
Sitter liksom nu och kollar runt på näsoperationer, resor till fjärran länder, bostäder, makeup tips, katter. You get it.. Ja en har en strävan men vet inte efter vad..

Åååh är det bara jag som alltid blir såhär rastlös? Ni vet känslan av att man vill så mycket mer än vad ens omgivning erbjuder? Jag vet nog inte själv vad jag vill. Men en sak är säker och det är att jag är besatt av förändring. Annars blir livet tråkigt, och blir det tråkigt då vill inte jag vara med...

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0