09:34

Godmorgon Godmorgoon!

Sitter här med en liten skål med yoghurt, aptiten på morgonen är inte på topp må jag säga. Prioriterar hellre att sova en kvart extra, dumt jag vet..
Idag blev det förövrigt en välbehövlig sovmorgon för min del. Börjar inte förrän 12:10 och har bara en lektion, gillart! Dock är denna lektion affärsjuridik med prov på schemat vilket är mindre underhållande, jaja vad gör man inte.. Ett halvår kvar sen är jag friii, eller det är kanske då livet börjar? Jobb 8:00-17:00 för att sedan ha fyra betalda semesterveckor om året, great!
Men efter studenten är jag iallafall så gott som säker på att det blir ett, kanske flera, sabbatsår för att jobba ihop lite cash och resa, lovely.

Nej nu måste jag ta tag i dagen! Bädda, göra mig iordning osv. så jag inte missar bussen. Är ju en tidsoptimist på sin höjd, så tror alltid att jag har all tid i världen för att sen upptäcka att bussen går om fem minuter och jag har varken sminkat mig eller satt på mig kläderna, Nathalie i ett nötskal!

Btw efter skolan ska jag förbi stallet så blir nog lite klent med uppdatering på ett tag, men framåt kvällen ska jag hitta tid att slänga in ett inlägg ska ni se.

PEACE OUT



Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas du får en bra dag !

2011-11-24 @ 09:53:37
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: HANNA

vad tycker du det ska gömma sig bakom luckorna i min julkalender? :)

http://hannalovisasol.se/2011/november/vad-vill-ni-se-julkalender.html#comment

2011-11-24 @ 16:04:54
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0