12:00

Heej snyggingar!

Börjar inte förrän 12:10 idag så har haft en skön sovmorgon. Eller sovmorgon och sovmorgon, fick sova till 9:00 eftersom jag måste ta en buss som går 10:30 så nu sitter jag i skolan och väntar på att min affärsjuridik ska börja. Men men vad gör man inte, så är det att bo på landet, bara att acceptera.. Att sova till 9:00 är ju lyx i jämförelse med 6:00 som jag annars tvingas gå upp, usch omänskligt tidigt!

Har bara en lektion idag och sen ska jag upp till stallet. Tänkte ta en ridtur i det underbara vädret, lovely. Förhoppningsvis får jag lite sällskap från min andra halva också, då kan jag snacka av mig lite. Haha hon får stå ut med mycket när hon umgås med mig ;)
Btw tack för alla tips angående telefon. Lutar nog mot en Samsung Galaxy S2, nu kommer dock nästa bekymmer. Vit eller svart? Hmm min beslutsångest tar över mitt liv... Svart är ju klassiskt men vitt är jäkligt fräscht!
Jag får fortsätta att grubbla agående färgen idag men måste bestämma mig idag så pappa kan köpa den, vill ju ha den NU NU NU. Älskar att pilla med nya teknikprylar!

Måste dra mig till lektionen nu, vi hörs senare!
PUSS


Kommentarer
Postat av: ToveEvensen

Hej sötnos!

Kolla in min blogg, kommentera och följ mig via bloglovin!

Och jag gör detsamma! :)

Puss!

2011-11-28 @ 14:37:49
URL: http://skiteridetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0