An ordinary day!

Heey guys!

Nyss hemkommen från stallet och givetvis möttes jag i vanlig ordning av en lerinpackad häst, otacksamt att borsta honom skinande ren för att sedan gå ut och rulla sig, suck..
Måste sätta igång med min engelska i skrivandets stund men det är en aning roliga att blogga! Vi ska nämligen hålla en lektion på engelska och mitt ämne är planekonomi. Utöver detta ska vi även använda oss utav etos, patos och logos när vi håller vår lektion. Hur väcker man känslor med ett så fruktansvärt torrt ämne som planekonomi? Just a question..

Imorgon ska vi även stå i centralhallen och sälja våra Budskapsarmband tillsammans med alla andra UF företag i skolan, spännande!

Hörrni vad vill ni läsa om här i bloggen egentligen, önskemål uppskattas :)
Puss



Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej! fin blogg.

läste att du kom ifrån stallet, har du egen häst? första gången jag kikar in på din blogg, men hade du inte kunnat slänga upp en bild på den? :)



KRAM

2011-11-25 @ 01:04:52
URL: http://fullgalopp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0