BRA GLID!

Tjaa tjejer!

Tänkte slänga in ett snabbt tips nu när jag har en dator. Sitter på Internationella Ekonomin och skriver om USA kontra Afghanistan.. 
I lördags firade vi som sagt tidigare en vän till mig som gått frisör. När vi stod och fixade sig tog hon plötsligt upp en tub med glidmedel och började smörja in i håret. Haha snacka om att jag blev paff, men nyfiken som man är så var jag ju givetvis tvungen att prova.. DET VAR GRYMT! 
Jag har förmodligen testat de flesta glansdroppar ute på marknaden, men detta var helt outstanding!
Var och köpte mig en egen tub idag på lunchrasten och smetade i håret, glansigt!  

Give it a try!

Klick glidmedel går att köpa på Apoteket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0