Home sweet home!

Hallå min vänner! Allt väl? Själv kom jag nyligen hem och ska snart påbörja pluggandet, äckligt mycket i skolan och det tycks aldrig ta slut.. Sippar på mitt gröna té och samlar krafter inför ytterligare en sektion affärsjuridik.

Stannade kvar ett tag efter skolan och arbetade på vårt UF projekt. Vi tillverkar enkla och stilrena budskapsarmband i svart läder, riktigt fancy! Det sitter även en berlock vid låset föreställandes antingen en svala som symboliserar frihet, ett kors som syboliserar tro samt en nyckel med ett hjärta som symboliserar älska. Lite svårt att förklara smyckena med ord men tro mig dom är fabulous! Kommer lägga in bilder på dem så snabbt som möjligt, vi är även i full gång att starta upp en blogg där vi ska kunna ta emot beställningar :)

Slänger snart in ett inlägg hur man förhindrar uppkomsten av celluliter, håll er uppdaterade!
LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0