I´m sick!

Hii guys!

Idag vaknade jag med en fruktansvärd huvudvärk och kände mig bara allmänt låg, tittade ut och fick allting bekräftat, bäddade ner mig igen och sov vidare. Nu sitter jag här med en skål yoghurt och musli toppade med bär, my favorite!
Har lite manligt sällskap sovandes här bredvid mig, ingen mindre än min katt Hugo ;) Tittar även på TV samtidigt som jag bloggar och äter frukost, effektivitet på sin höjd! 
E! channel kan ju vara den bästa kanalen TV-världen någonsin skapat, älskart! Är en sucker för alla realityserier, Kendra, Holly´s World och inte minst Keeping up with the Kardashians ååh en härlig familj detdär! :)

Nej jag ska väll fortsätta och mysa här i min stora säng så hörs vi senare. Tänkte nämligen svara på en kommentar angående små finnar i ansiktet och hur man förebygger detta. Stay tuned!
Puss


Kommentarer
Postat av: Angelica P

Älskar den serien!

2011-11-22 @ 18:35:26
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0