EXCLUSIVE BY ANINE BING

Denna vackra superkvinna är både modell, sångerska och bloggare- och sedan till cirka 10 månader tillbaka även mamma! Anine Bing och hennes sambo Nicolai flyttade tidigare i år från Los Angeles till Köpenhamn, och här nedan får ni följa med på en intevju med denna gorgeous beauty, där hon bland annat delar med sig av sitt bästa skönhetstips och hur Los Angeles och Skandinavien skiljer sig åt.
ENJOY

Anine, hur kom det sig att du fllyttade till Köpenhamn?
– För att jag träffade en dansk man, vi fick Bianca och vi tyckte att det var kul att vara nära familjen.

Hur trivs ni hittills?
– Jättebra. Förvånansvärt bra. Det enda negativa är att det är lite kallt, man saknar solen i L.A.

Vilket är ditt bästa skönhetsknep?
– Sömn.

Hur går det med den biten nuförtiden?

– Bra! Hon sover 12 timmar per natt, så det är inga rpoblem.

Gör du fortfarande mycket modelluppdrag?
– Inte jättemycket – inte som förr i tiden. Men jag har så mycket annat nu också, så det är en bra mix av modelljobb, musik och bloggande och smyckesdesign, så det är jättekul.

Hur skiljer sig synen på skönhet och hälsa mellan L.A. och Skandinavien?
– Det är mer naturligt i Danmark, hippies och naturliga tjejer. De sminkar sig inte lika mycket, tycker jag, det är mer down-to-earth. Man gillar mode på båda ställena i och för sig, men man klär sig ju olika över hela världen.

Har du någon lyx som du unnar dig själv som mamma?
– Man hinner ju knappt det. Jag har ett presentkort på massage som ligger hemma, men jag har inte hunnit göra någonting. Jag gick till frisören häromdagen, det var en lyx. Jag hade inte varit där på fem månader!

Hur gör du för att hålla dig i form?
– Bär runt på Bianca, ingenting annat. Jag har blivit för smal efter att jag fick barn, så jag försöker att äta och bli tjock nu istället.

Någon speciell favoritmat som du försöker trycka i dig?

– Jag gillar pannkakor med grädde och spagetti med köttfärssås – jag gillar sån mat som barn gillar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0